Висока якість зварювання теплообмінника за допомогою автоматичної роботизованої зварювальної ліні
PEL-Series 150-1000 кВт
Автоматичні твердопаливні котли PEL призначені для опалення житлових і виробничих приміщень, систем гарячого водопостачання, сушильних камер та інших технологічних цілей.
Триходова конструкція топки і жаротрубного теплообмінника, а також високий рівень електромеханічного обладнання забезпечують простоту експлуатації та ефективне згорання пелет невисокої якості.
Автоматика котлів забезпечує оптимальні умови згоряння палива, модуляцію потужності в межах 30-100%, протиаварійну і протипожежну сигналізації.
Автоматичні твердопаливні котли KOZLUSAN PEL розроблені спеціально для спалювання промислових пелет з деревини.
Моделі PEL – твердопаливні котли з механізованим спалюванням сипучого палива на нерухомої колосникової решітці в формі увігнутої півсфери з нижньою подачею палива (поширена назва – реторта). Паливо шнеком проштовхується в реторту, первинне повітря подається під решітку, через отвори, розташовані на бічних поверхнях півсфери. Реторта охолоджується первинним повітрям. Вторинне повітря подається через ряд отворів, розташованих над вершиною конусоподібної гірки палива. Для досягнення оптимального співвідношення витрат повітря та оптимізації процесу горіння підведення первинного і вторинного повітря регулюється окремо. Для запобігання спікання палива з високою зольністю і низькими плавкостними характеристиками золи (температура плавлення золи нижче 1100 °С), конструкцією пальника передбачено періодичне перемішування шару палива, з включенням приводу від контролера котла.
Така конструкція ретортного пальника і наявність механізму перемішування шару палива, підвищують надійність роботи котла при використанні низькоякісних пелет (висока зольність, високий вміст мінеральних речовин). Перемішування шару палива (шуровка) запобігає утворенню “мертво-застійного” зольного залишку в шарі, внаслідок утворення критичної маси, якого неможлива подальша робота котла. Механізм перемішування частково розбиває цей залишок, не дозволяючи йому спікатися. Тим самим забезпечується більш стабільне горіння палива і поліпшується робота пелетного котла в цілому. Залишки, які не в змозі розбити і видалити з зони горіння механізм перемішування – підлягають періодичному видаленню обслуговуючим персоналом, за допомогою інструменту, який входить в комплект поставки котла.
Конструкцією котлів передбачено автоматичне видалення золи та незгорілих залишків за межі топкового об’єму котла, в окремі зольні контейнери. Транспортери золовидалення мають окремі незалежні приводи, з включенням від контролера котла.
Котли обладнані системою автоматичного розпалу палива, що спрощує експлуатацію і дозволяє експлуатувати каскад з декількох котлів – в автоматичному режимі.
Відпрацьовані димові гази з топки проходячи через двоходовий пучок димогарних труб і перехідник димоходу – віддають тепло теплоносію. Котел виготовлений з котлової сталі (товщ. 8-10 мм), утеплений базальтовою ізоляцією та облицьований листовим металом з полімерним покриттям. Дверцята для обслуговування ізольовані вогнетривким бетоном.
Габаритні розміри
Стислі технічні характеристики
Модель KOZLUSAN PEL | 150 | 180 | 200 | 250 | 300 | 400 | 500 | 600 | 700 | 800 | 1000 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Номінальна потужність | кВт | 150 | 180 | 200 | 250 | 300 | 400 | 500 | 600 | 700 | 800 | 1000 |
Діапазон регулювання потужності | % | 30 – 100 | ||||||||||
Номінальний ККД установки | % | 88 | ||||||||||
Номінальна витрата палива – пелети з деревини (Qниж=18 МДж/кг, зольність 1,0%, вологість 9%) | кг/г | 44 | 53 | 58 | 73 | 87 | 117 | 146 | 175 | 204 | 232 | 290 |
Рабочий тиск * | бар | 3 | 5 | |||||||||
Тиск випробування | бар | 4,3 | 7,15 | |||||||||
Максимальна температура ** | °С | 90 | ||||||||||
Температура вихідних газів | °С | 140-210 | ||||||||||
Об’єм теплообмінника | л | 460 | 520 | 830 | 900 | 1830 | 2200 | 3000 | 3380 | 4260 | 4670 | 6000 |
Встановлена електрична потужність | кВт | 6 | 6 | 6 | 6 | 8 | 8 | 10 | 10 | 13 | 13 | 13 |
Напруга та частота живлення | В (Гц) | 400 (50) | ||||||||||
A | мм | 2150 | 2150 | 2150 | 2450 | 2600 | 2600 | 2850 | 2850 | 2850 | 3050 | 3450 |
B | мм | 2350 | 2350 | 2200 | 2300 | 2700 | 3100 | 3400 | 3900 | 3900 | 4100 | 4500 |
C | мм | 1900 | 2000 | 2000 | 2200 | 2200 | 2200 | 2500 | 2500 | 2700 | 2700 | 3000 |
D | мм | 650 | 650 | 650 | 650 | 650 | 650 | 650 | 650 | 750 | 750 | 800 |
E | мм | 1450 | 1550 | 1550 | 1700 | 1700 | 1700 | 2000 | 2000 | 2050 | 2050 | 2150 |
Діаметр димоходу (Q) | мм | 300 | 300 | 300 | 400 | 400 | 400 | 500 | 500 | 500 | 600 | 600 |
Об’єм бункера палива | л | 400 | 400 | 400 | 400 | 400 | 550 | 550 | 550 | 550 | 550 | 1000 |
Об’єм ємностей для золи | л | 2х40 | 2х40 | 2х40 | 2х40 | 2х40 | 2х40 | 2х40 | 2х40 | 2х40 | 2х40 | 2х50 |
Вага котла (без теплоносія) | кг | 1540 | 1600 | 1715 | 2080 | 3090 | 3500 | 4000 | 5550 | 6000 | 6770 | 7500 |
Подаючий/зворотній трубопровід | дюйм | 2 1/2 | 2 1/2 | 2 1/2 | 2 1/2 | 3 | 3 | 3 | 4 | 5 | 5 | 5 |
Патрубок для підключення групи безпеки | дюйм | 1 1/2 | 1 1/2 | 1 1/2 | 1 1/2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 1/2 | 2 1/2 | 2 1/2 |
Патрубок для зливу | дюйм | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 1/2 | 2 1/2 | 2 1/2 |
* Можлива поставка котла з робочим тиском 6 бар
** Можлива поставка котла з робочою температурою 115°С
Система пневматичного подавання пелет до котлів PEL
Застосовується для пелет з деревини, пелет з лушпиння соняшника, деяких інших агропелет. Являє собою конвеєр для транспортування гранул за допомогою повітря, через систему гнучких трубопроводів.
Обладнання паливного сховища у вигляді зовнішнього силосу для зберігання пеллет, з системою транспортерів для приймання та подавання пеллет до котлів PEL
Застосовується для пелетних котельнь середньої і великої потужності. Перевагою даної системи є можливість встановлення силосу для зберігання великого об’єму палива ззовні котельні.
Наведена концепція являє собою:
- Система автоматичної подачі твердого палива складається з приймального бункера зі шнеком, норії для підйому палива, силосу для зберігання палива, системи скребкових транспортерів, та інших приладів і матеріалів.
- Передбачається безперебійне живлення котлів паливом (пелетами).
- Для зберігання необхідного запасу твердого палива, передбачене встановлення бункера об’ємом 34 м3. Заповнення бункеру (складу палива) передбачається 1 раз на 2-7 днів.
- На територію підприємства паливо доставляється автомобільним транспортом.
- В приймальний бункер паливо завантажується з біг-бегів за допомогою навантажувача, або з автотранспорту, що обладнано краном-маніпулятором. Приймальний бункер обладнано шнековим транспортером для подавання пелет до норії.
- За допомогою норії паливо підіймається на відмітку +12,500 та через косу течію подається до бункеру для зберігання палива (силосу).
- З силосу для зберігання палива пелети скребковими транспортерами подаються до бункерів котлів.
- Завантаження оперативних бункерів котлів відбувається поперемінно за допомогою рейкових засувок з електроприводами, що встановлюються на бункерах котлів, та виконується перемикання між бункерами.
Фахівцями компанії «ЕкоЕнергоПроект» напрацьований великий досвід проектування, виготовлення, монтажу та експлуатації різних по конструкції паливних складів і устаткування паливоподачі.
Відмінні особливості пелетних котлів PEL
Шлюзовий затвір відповідає за протипожежну безпеку. Здійснює розрив потоку палива. Унеможливлює зворотну тягу, і відповідно задимлення і протлівання палива назад в бункер
Окремі приводи золовидалення. Кожен з двох шнеків золовидалення комплектується окремим незалежним приводом (мотор-редуктором). Приводи взаємозамінні
Реторта з високохромістого чавуну з перемішувачем шару палива. Дозволяє спалювати паливо невисокої якості