Київ

Харків

PEL-Series 150-1000 кВт

KOZLUSAN PEL-Series 150 - 1000 кВт

 

Автоматичні твердопаливні котли PEL призначені для опалення житлових і виробничих приміщень, систем гарячого водопостачання, сушильних камер та інших технологічних цілей.

Триходова конструкція топки і жаротрубного теплообмінника, а також високий рівень електромеханічного обладнання забезпечують простоту експлуатації та ефективне згорання пелет невисокої якості.

Автоматика котлів забезпечує оптимальні умови згоряння палива, модуляцію потужності в межах 30-100%, протиаварійну і протипожежну сигналізації.

Автоматичні твердопаливні котли KOZLUSAN PEL розроблені спеціально для спалювання промислових пелет з деревини.

Моделі PEL – твердопаливні котли з механізованим спалюванням сипучого палива на нерухомої колосникової решітці в формі увігнутої півсфери з нижньою подачею палива (поширена назва – реторта). Паливо шнеком проштовхується в реторту, первинне повітря подається під решітку, через отвори, розташовані на бічних поверхнях півсфери. Реторта охолоджується первинним повітрям. Вторинне повітря подається через ряд отворів, розташованих над вершиною конусоподібної гірки палива. Для досягнення оптимального співвідношення витрат повітря та оптимізації процесу горіння підведення первинного і вторинного повітря регулюється окремо. Для запобігання спікання палива з високою зольністю і низькими плавкостними характеристиками золи (температура плавлення золи нижче 1100 °С), конструкцією пальника передбачено періодичне перемішування шару палива, з включенням приводу від контролера котла.

KOZLUSAN PEL-Series 150-1000 кВт

Така конструкція ретортного пальника і наявність механізму перемішування шару палива, підвищують надійність роботи котла при використанні низькоякісних пелет (висока зольність, високий вміст мінеральних речовин). Перемішування шару палива (шуровка) запобігає утворенню “мертво-застійного” зольного залишку в шарі, внаслідок утворення критичної маси, якого неможлива подальша робота котла. Механізм перемішування частково розбиває цей залишок, не дозволяючи йому спікатися. Тим самим забезпечується більш стабільне горіння палива і поліпшується робота пелетного котла в цілому. Залишки, які не в змозі розбити і видалити з зони горіння механізм перемішування – підлягають періодичному видаленню обслуговуючим персоналом, за допомогою інструменту, який входить в комплект поставки котла.

Конструкцією котлів передбачено автоматичне видалення золи та незгорілих залишків за межі топкового об’єму котла, в окремі зольні контейнери. Транспортери золовидалення мають окремі незалежні приводи, з включенням від контролера котла.

Котли обладнані системою автоматичного розпалу палива, що спрощує експлуатацію і дозволяє експлуатувати каскад з декількох котлів – в автоматичному режимі.

Відпрацьовані димові гази з топки проходячи через двоходовий пучок димогарних труб і перехідник димоходу – віддають тепло теплоносію. Котел виготовлений з котлової сталі (товщ. 8-10 мм), утеплений базальтовою ізоляцією та облицьований листовим металом з полімерним покриттям. Дверцята для обслуговування ізольовані вогнетривким бетоном.

Габаритні розміри

KOZLUSAN PEL-Series 150-1000 кВт

Стислі технічні характеристики

Модель KOZLUSAN PEL 150 180 200 250 300 400 500 600 700 800 1000
Номінальна потужність кВт 150 180 200 250 300 400 500 600 700 800 1000
Діапазон регулювання потужності % 30 – 100
Номінальний ККД установки % 88
Номінальна витрата палива – пелети з деревини (Qниж=18 МДж/кг, зольність 1,0%, вологість 9%) кг/г 44 53 58 73 87 117 146 175 204 232 290
Рабочий тиск * бар 3 5
Тиск випробування бар 4,3 7,15
Максимальна температура ** °С 90
Температура вихідних газів °С 140-210
Об’єм теплообмінника л 460 520 830 900 1830 2200 3000 3380 4260 4670 6000
Встановлена електрична потужність кВт 6 6 6 6 8 8 10 10 13 13 13
Напруга та частота живлення В (Гц) 400 (50)
A мм 2150 2150 2150 2450 2600 2600 2850 2850 2850 3050 3450
B мм 2350 2350 2200 2300 2700 3100 3400 3900 3900 4100 4500
C мм 1900 2000 2000 2200 2200 2200 2500 2500 2700 2700 3000
D мм 650 650 650 650 650 650 650 650 750 750 800
E мм 1450 1550 1550 1700 1700 1700 2000 2000 2050 2050 2150
Діаметр димоходу (Q) мм 300 300 300 400 400 400 500 500 500 600 600
Об’єм бункера палива л 400 400 400 400 400 550 550 550 550 550 1000
Об’єм ємностей для золи л 2х40 2х40 2х40 2х40 2х40 2х40 2х40 2х40 2х40 2х40 2х50
Вага котла (без теплоносія) кг 1540 1600 1715 2080 3090 3500 4000 5550 6000 6770 7500
Подаючий/зворотній трубопровід дюйм 2 1/2 2 1/2 2 1/2 2 1/2 3 3 3 4 5 5 5
Патрубок для підключення групи безпеки дюйм 1 1/2 1 1/2 1 1/2 1 1/2 2 2 2 2 2 1/2 2 1/2 2 1/2
Патрубок для зливу дюйм 1 1 1 1 2 2 2 2 2 1/2 2 1/2 2 1/2

* Можлива поставка котла з робочим тиском 6 бар

** Можлива поставка котла з робочою температурою 115°С

Пелети з деревини
Пелети з лушпиння соняшника
Система пневматичного подавання пелет до котлів PEL

Застосовується для пелет з деревини, пелет з лушпиння соняшника, деяких інших агропелет. Являє собою конвеєр для транспортування гранул за допомогою повітря, через систему гнучких трубопроводів.

 

Система пневматичного подавання пелет до котлів KOZLUSAN PEL

 

Обладнання паливного сховища у вигляді зовнішнього силосу для зберігання пеллет, з системою транспортерів для приймання та подавання пеллет до котлів PEL

Застосовується для пелетних котельнь середньої і великої потужності. Перевагою даної системи є можливість встановлення силосу для зберігання великого об’єму палива ззовні котельні. 

Обладнання паливного сховища у вигляді зовнішнього силосу для зберігання пеллет, з системою транспортерів для приймання та подавання пеллет до котлів KOZLUSAN PEL

Наведена концепція  являє  собою:

  1. Система автоматичної подачі твердого палива складається з приймального бункера зі шнеком, норії для підйому палива, силосу для зберігання палива, системи скребкових транспортерів, та інших приладів і матеріалів.
  2. Передбачається безперебійне живлення котлів паливом (пелетами).
  3. Для зберігання необхідного запасу твердого палива, передбачене встановлення бункера об’ємом 34 м3. Заповнення бункеру (складу палива) передбачається 1 раз на 2-7 днів.
  4. На територію підприємства паливо доставляється автомобільним транспортом.
  5. В приймальний бункер паливо завантажується з біг-бегів за допомогою навантажувача,  або з автотранспорту, що обладнано краном-маніпулятором. Приймальний бункер обладнано шнековим транспортером для подавання пелет до норії.
  6. За допомогою норії паливо підіймається на відмітку +12,500 та через косу течію подається до бункеру для зберігання палива (силосу).
  7. З силосу для зберігання палива пелети скребковими транспортерами подаються до бункерів котлів.
  8. Завантаження оперативних бункерів котлів відбувається поперемінно за допомогою рейкових засувок з електроприводами, що встановлюються на бункерах котлів, та виконується перемикання між бункерами.

 

Фахівцями компанії «ЕкоЕнергоПроект» напрацьований великий досвід проектування, виготовлення, монтажу та експлуатації різних по конструкції паливних складів і устаткування паливоподачі.

Відмінні особливості пелетних котлів PEL

Висока якість зварювання теплообмінника за допомогою автоматичної роботизованої зварювальної ліні

Шлюзовий затвір відповідає за протипожежну безпеку. Здійснює розрив потоку палива. Унеможливлює зворотну тягу, і відповідно задимлення і протлівання палива назад в бункер

Окремі приводи золовидалення. Кожен з двох шнеків золовидалення комплектується окремим незалежним приводом (мотор-редуктором). Приводи взаємозамінні

Реторта з високохромістого чавуну з перемішувачем  шару палива. Дозволяє спалювати паливо невисокої якості

Popup_image